4. A. Brashares - " Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów - rok później"

Tytuł oryginalny:  "The Second Summer of the Sisterhood"
Tytuł polski: " Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów - rok poźniej"
Wydawnictwo: Egmont
Liczba stron: 348



Cztery najlepsze przyjaciółki: Lena, Carmen, Bridget oraz Tibby po raz kolejny przeżywają wakacje z Wędrującymi Dżinsami.
Jak zwykle czeka je kolejna dawka przygód, zawirowań miłosnych oraz przedziwnych zwrotów akcji.
Lena odkrywa, jak poznać prawdziwą miłość i co ona oznacza.
Carmen nieumyślnie rujnuje życie towarzyskie swojej mamy.
Tibby na kursie filmowym poznaje przystojnego Alexa  i niechcący upokarza swoją mamę.
Bridget wyrusza natomiast do Alabamy, aby poznać historię swojej rodziny.

Gdy  zobaczyłam tą książkę na półce w bibliotece, omal nie krzyknęłam. Pierwszą część tej zwariowanej serii czytałam baardzo dawno temu ( BARDZO mi się podobała )i nigdzie nie mogłam znaleźć jej kontynuacji, więc teraz, gdy po latach usiadłam z tą książką bałam się, że zawiodę się na niej. 
Na szczęście wcale tak nie było :)



Wydało mi się nawet, że jeszcze bardziej ją rozumiem! Wiem, jest może banalna, nie wnosząca zbyt dużo wartości, ale ja lubię takie "odmóżdżacze" :) Jest idealna dla każdej osoby, która pragnie choć na trochę oderwać się od rzeczywistości i zanurzyć się w pełnym ciepła świecie Ann Brashares.


Nie będę się długo rozpisywać w tej recenzji, ponieważ byłoby w niej tylko jaka ta książka jest super, ekstra itp.
Więc zakończę ją już teraz.

OCENA: 10/10





2 komentarze:

  1. Mam w planach przeczytanie pierwszej części i teraz wiem , że przeczytam napewno.

    Zapraszam na mojego bloga : http://ksiazkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie ! Na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do jak najczęstszego odwiedzania, komentowania i obserwowania mojego bloga!