9. D. J. MacHale - " Zaginione miasto Faar"

Okładka książki Zaginione miasto FaarAutor: D. J. MacHale
Tytuł oryginalny: "Pendragon.The lost city of Faar"
Tytuł polski: "Zaginione miasto Faar"
Wydawnictwo: REBIS
Liczba stron:  406


A dziś znowu Pendragon, tym razem w zupełnie innej książce, niż poprzednia ( ośmielę się dodać, że odrobinkę lepszej... )
 Nasz przyjaciel Bobby ląduje w Cloral'u - świecie, który calutki oblany jest wodą. Wszystko jest tu związane z nią związane, nawet pojazdy czy uprawy roślin. Nowoczesność i  funkcjonalność to główne zalety Cloralu. Mieszkańcy tej strefy mieszkają na habitatach - ogromnych pływających platformach, na których rozwijają się miasta - podobne do tych, które znamy. Życie jest tu sielankowe i nic nie wskazuje na to, że już niedługo Saint - Dane porządnie tu namiesza...

Pendragon wraz z wujkiem Pressem spotyka tam Spadera - również Wędrowca, z którym szybko się zaprzyjaźniają. Mają jednak wspólny cel - pokonanie Saint - Dane'a. 

Książka porwała mnie w 100 %, podobnie jak pierwsza część tej serii. Bobby jak zwykle jest po prostu kochany, jego błyskotliwe komentarze i przemyślenia rozczulają mnie i rozśmieszają na przemian. 
"Zaginione miasto Faar " jest po prostu IDEALNĄ książką fantasy. 
OCENA: 9/10

~ Marta

2 komentarze:

  1. Raczej nie mój styl. A wgl to nigdzie tego nie widziałam, w żadnym sklepie ani nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, każdy ma inny gust :) Tak,ciężko to znaleźć w sklepach, może dlatego że to dość stara seria?

      Usuń

Zachęcam do jak najczęstszego odwiedzania, komentowania i obserwowania mojego bloga!