15. M. Frączyk - " Nie przejdziemy do historii "

Autor: Maciej Frączyk
Tytuł: " Nie przejdziemy do historii - Zeznania Niekrytego Krytyka cz. 2"
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Liczba stron: 144


Ekhem... Nie jestem do końca przekonana, czy w ogóle pisać tę recenzję... I czy ktoś będzie miał ochotę ją czytać... bo nie będzie ona pozytywna. O nie. 

Druga część zeznań Niekrytego Krytyka, dość głośno reklamowana na kanale samego twórcy po prostu mnie zawiodła. Po przeczytaniu pierwszej części wiedziałam mniej więcej czego się po Frączyku spodziewać, ale to, co znalazłam tu przeszło moje najśmielsze oczekiwania. 
Niekryty przegiął, delikatnie mówiąc. 
Przekleństwa, rasistowskie teksty, jakieś obraźliwe dowcipy i co najgorsze - zniewaga Kościoła, to jest to, co znajdziecie w tej cieniutkiej książeczce.  
Owszem, czasami uśmiechałam się pod nosem w czasie lektury, ale bardzo sporadycznie. 
Nie wiem co jeszcze napisać... Może ktoś lubi tego typu książki, więc nie chcę aż tak bardzo truć... A może tylko mi nowa pozycja Niekrytego nie przypada do gustu ? 
Nie wiem.

OCENA: 2/ 10

2 komentarze:

  1. Nie mogę się wypowiedzieć bo jeszcze jej nie czytałam. Pierwsza książką Niekrytego mi się spodobała, ale to nie znaczy, że każdy musi ją również lubić i Ty jesteś tego przykładem:) szanuję Twoje zdanie bo nie chodzi o to by na przymus coś się komuś podobało lub nie tylko ważne jest wyrażenie własnego zdania na jakiś temat. Bycie sobą i osobą prawdziwą, która ma własne zdanie i nie kieruje się poglądami innych :)
    Jeśli chodzi o texty Macieja, które nie zawsze są odpowiednie, na to akurat biorę dużą poprawkę a samą książkę czytam z dystansem do wszystkiego. Czasem człowiek by dotrzeć do innych ludzi musi trochę zrobić dookoła siebie szumy by go ludzie zauważyli i chcieli przeczytać coś co napisał :) Krytyk czasami splata różne pierduty, które się kupy nie trzymają, ale myślę, że w 90% są to jedynie ironiczne zdania by wywrzeć na innych oczekiwane wrażenie (i znów pewnie pół mojego komentarzu jest o dupie maryni i nie wiadomo o co chodzi :D )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za bardzo budujący komentarz :) Już wiem, że na Niekrytego trzeba brać poprawkę :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do jak najczęstszego odwiedzania, komentowania i obserwowania mojego bloga!