17. C. J. Daughtery - " Wybrani"

Autor: C. J. Daughterty
Tytuł oryginalny: "Night school"
Tytuł polski: " Wybrani"
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 440


Jaki jest tytuł książki, która jest bardzo dla mnie bliska i w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia?? Oczywiście, że " Wybrani"!
A jest dla mnie tak bliska, bo:
Po 1: Jej polska premiera odbyła się 6 marca, czyli dokładnie w moje urodziny!
Po 2: Jest to jedna z nielicznych książek, od których nie mogłam się oderwać i nawet w nocy czytałam ją przy świetle latarki!
Po 3: Główna bohaterka - Allie jest bardzo podobna do mnie!

A więc zaczynamy!

Zbuntowana, nieposłuszna Allie po raz kolejny zostaje aresztowana. Nocna wyprawa do szkoły, w celu pokrycia drzwi dyrektora graffiti  kończy się fiaskiem. Załamani rodzice dziewczyny wiedzą, że powodem jej zachowania jest zniknięcie ukochanego brata, ale nie mają już pojęcia, co zrobić z coraz bardziej nieposłuszną córką. 
Postanawiają wysłać ją do Akademii Cimmeria - elitarnej szkoły dla bogatych , która skrywa mroczny sekret... 
Na początku dziewczyna jest sceptycznie nastawiona w stosunku do niej, ale z czasem polubi ją, a nawet pokocha. Nie wie, dlaczego trafiła akurat do tej szkoły, nie wie też, czym tak naprawdę jest Cimmeria, no i czym jest tajemnicza Nocna Szkoła? 
Odpowiedzi na te pytania Allie znajdzie, ale wszystko w swoim czasie... 
Na jej drodze stanie szereg ciekawych, kolorowych postaci:

Sylvain - mega przystojny łamacz serc prosto z Francji,
Carter - czarnooki, urodziwy młodzieniec nie posiadający skrupułów,
Jo - szalona , sympatyczna blondynka, która niestety ma też drugie oblicze

I wiele, wiele innych... 

Jedyną wadą " Wybranych " jest to, że stanowczo za szybko się kończy. No i nie dowiedziałam się rzeczy, która najbardziej mnie nurtowała : Kim tak naprawdę jest Allie?
Tego dowiem się dopiero w kolejnym tomie serii, na który poluję . 
OCENA: 1000000000000/10 :)

~ Marta


5 komentarzy:

  1. Mam na nią ogrooomną ochotę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobała mi się ta seria. Mam za sobą dwa tomy. Teraz poluje na trzeci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tą serie. Zaprzestałam ją czytać w połowie Zagrożonych i muszę koniecznie do niej wrócić ;) Widziałaś już okładkę do ostatniej części? Według mnie nie pasuje zbytnio do reszty i tak, z chęcią bym ją zmieniła, ale ja nic zrobić nie mogę, ahh...
    Czytelniczego wieczoru życzę!
    shatterme55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do jak najczęstszego odwiedzania, komentowania i obserwowania mojego bloga!